Saturday, March 3, 2007

When Love is end ...

I found a very nice words written by a blogger.
I have the same feeling when I write those words. It is true, in the world of love, something it is hurt...


为什么能容忍你 因为我爱你
为什么严格要求你 因为我爱你
为什么你不听,不做,不理,不问。。。。。。
因为你太自私,太不懂为人处世。
我明白两个人在一起,最用心的那个人,是最受伤的那个人。
我尽力了 无奈被伤的体无完肤。
我死心了 重生从心死去的那一刻开始。
为自己而活。。。。。。

No comments: